Soğuktan dışarı çıkamıyorum
Gurbetteyim yalnızım bebeğim 5 aylık atak haftasında galiba çok huysuz .. Zaten diş ağrılarıda başladı..
Hava soğuk dışarı çıkamıyorum kimsem yok sürekli yalnızım evin içindeyim çok bunaldım artık…😵💫 Benim gibi olan var mı?? 🥺🌸