ipekbk Ayın 10 unda adetim bitti. 11 inden beri ovulasyon yapıyorum koyu çıkıyordu. Bugün buradaki bir arkadaş gebelik testi yap diyince yaptım . Bir gebenin günlüğü kaset test yanlış sonuç verir mi ? Suya da tuttum kuruma çizgisi mi diye ama çizgi gitmedi
ipekbk Kelebekkkk34 bende o yüzden sormak istedim zaten yanılma payı var mıdır adet olup geblik öğrenen var mı onu merak ediyorum
Nuriay ipekbk b ipekbk yeni test yaptınızmı benim adet günüm bugun ama gelen giden yok birazdan gidip erken gebelik testi alıcam
ipekbk Nuriay sabah çok erken işe gidiyorum alamadımm öğlen alacağımm inşallah sizin için hayırlısı olurrr
Nuriay ipekbk yaptım canım ama yok gibi yumurtamın tahmini çatlaması 10 gün bile olmaz varsada çıkmaz diye düşünüyorum geçen ayda kimyasal olmuştu birde bende yumurtam hep geç çatlıyo bu ay ultrasona girmiştim adetimin 19 cu günü yumurtam 22 mm idi çatlamamıştı