Sevilay_15 32+2 deyim önümüzdeki hafta pazartesi kontrolüm var nst bağlar mı sizinki ne zaman bağlandı ikinci gebeliğim bu arada bu gebeliğimde ilk defa giricem
Happyka Sevilay_15 bende 33 haftalik hamileyim , bugün randevum vardı gidemedim kızım hasta olduğu için, yarin gidecem bakalim yazarim size nst bağlarsa eğer, bu benim 3 sezaryan olacak
Gulermom Sevilay_15 aslında 28.haftadan itibaren bağlamaya başlıyorlar. Ben 28 haftada gittiğimde bağladılar sorduğumda da normal olduğunu söylediler. Endişe etmeyin bu dönemlerde rutin kontrollermis
Sevilay_15 Gulermom ilk oğlumda 30 da bağlamsys başladı bunda hala bağlamadı merak ettim teşekkürler bilgi için
Sevilay_15 Mirosunannesi1 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah hastaneye göre farklı sanırım nst haftaları
Kur 32+1 haftalığım bugün doktor kontrolüm vardı doktor 35. Haftada gel dedi nst için. Bana da biraz geç geldi ama bakalım