Yesilev Kızlar kızımla otururken düşecek gibi oldu onu tutayım derken bir anda dengemizi kaybettik sırt üstü düştüm ayağı kalktığımda bir kasılma gibi bir şey oldu ama kanama falan yok ara ara da kasılıyor yine normali bu değildi doktora gitmek gerekir mi
Yesilev Melodimm Cemreeamine Drusnm2 Melodimm kızlar şimdi geldim bebeğin durumu iyi çok şükür çok az leke gelmiş hastanedeyken eve gelince gördüm dinleniyorum şimdi çok teşekkür ederim hepinize ❤️