gamze-97 canım ben de detaylı ultrasona gittim bana dediler ki bebek beslenmiyor olabilir geç döllenme demediyse doktorun bebek geriden geliyor minyon olabilir canımı sıktılar sonraki gün şehir hastanesine gitmiştim Şehir hastanesindeki doktorda şeker istedi tansiyon takibi istedi bebek beslenmiyor olabilir dediler abarttılar da abarttılar tabi doktorun İlgilenmesi o an güzel bir şeydi ama benim moralim çok bozulmuştu kendi doktoruma gittim daha sonra bebek geriden geliyormuş dedim insanlar arasında geriden gelme diye bir şey mi olur dedi sen zayıf olana geri kilolu olana ileri mi diyorsun diye kızmıştı gerçekten de dediği gibi oldu bu arada şu an önden bile gidiyor dönemsel olabilir sıkma sakın canını, Bizim aile zaten kısa kısa olacak diye o kadar üzülmüştüm ki en son gittiğimde boyu haftasına göre uzundu bile