ipekbk bazen olabiliyor cnm çoğu kişi adet görebiliyor afedersiniz sizin adet kanaması her zmnki gibi miydi yoksa daha mı farklı yoğunluk
açısından yerleşme kanaması da olabilir çünkü yarın tekrar bir test yapın yada bence gidebiliyorsanız gidip kan verin daha kafanız rahat olur hem