Hanımlar ben gittim indirim var diye 240 ml lik iki tane biberon aldım yavaş ve hızlı başlıkları ile birlikte yavaş başlığı bebeğin ilk ayları kullanırım diye düşünerek almıştım . Fakat bebeğin ilk aylarında olaki mama kullanmak zorunda kaldım nasıl ayarlicam ölçeğini suyunu ya büyük gelmez mi biberon napayım ihtiyaç duyarsam mı almalıym sizce