Rbdrmx Ceydaaas1 onu yaptırdım canım ilk bebeğimde 2020 de doğduğu için aradan 5 yıl geçti etkisi geçmiştir dedi sezeryan da kesinleşince mecbur oldum ama bir doz yeterli oluyor dediler
Ceydaaas1 Rbdrmx ben hiç olmak istemiyorum Dr olmazssan takip etmem demişti bugüde sağlık ocağından aradılar bir doz olsam olur mu dedim oda bir doz hiç bir işe yaramaz iki doz olmalsnz dedi kafam çok karsk ya
Rbdrmx Busramnida yani 23 ile 27 arası ama herkes 27 veya 28 en geç. Yaptırıyor bende geç yaptırdım 27 girdim yaptırdım
Rbdrmx Ceydaaas1 ben profa gidiyorum hiç olmadiysan iki yaptır mutlaka hiç bişi olmuyor canım korkma bebegedee sanada ilkinde iki doz yaptırdım tamenen seni korumak için ikinci hamilelik arası 5 sene olduğu için 1 doz yeter li dediler
Ceydaaas1 Rbdrmx tamam canım saol benim ilk hamileligim seninki hala gecrrli ondan yaptrmana gerek yok yaptrauim çıksın bari aradan
Rbdrmx Ceydaaas1 yaptır canım sonuçta o ameliyat malzemeleri yikanip geliyor ya enfeksiyon veya başka bulaşıcı şeyler anneye geçmesin diye sadece kol ağrısı oluyor 😅❤️
AdaEcem 01Suna01 ben 2 gebeliğim de de yaptım. Bu 3. Gebeliğim ay sonu randevum var şeker yükleme için gideceğim.
nurdaneg0716 01Suna01 Açlık tokluk kan değerlerine baktirabilirsiniz ben şeker yüklemesi yaptırmak istemedim doktorum da benden bu tahlilleri istediği