Kızlar şu son Bi kaç gündür kasıklarım ağrıyor tam ağrı denmez aslında mesela uzanırken veya otururken bişey yok ama yürürken veya pantolon vs giyerken bacağımı kaldırırken oluyor sadece. Kısaca hareket halindeyken oluyor otururken uzanırken bişey yok başına gelen var mı durum normal mı sizce