minaa_2356 ben hiç yerleşme kanaması yaşamadım benim hep kanamam oluyordu zaten düşük tehlikem falan vardı benim şu an kanamam 34 haftadayım ben ara ara kanama geliyor yani bende de o herkeste farklı oluyor belki yerleşme kanaması gelmiş olabilir ama yine de bir kadın doğum aciline gitmeniz gerekiyor bir kan vermeniz lazım yani belki hamileyseniz çocuğa bir şey oluyorsa Allah korusun onu önlerler en azından bir gidin derim yani