Bumah Hanimlar ilk gebeliginizde gobeginiz kacinci haftada çıkmaya basladi 😅😅 benim 14+4 hala belli degill
Tubiku Bumah benim önce göbeğe yağ yigip çatı yapıyor, sonra yavaş yavaş ileride bebek büyüyor ama 4 aylıkken baya belli idi ama göbek yağ topladığı için anlayan hemen anlıyor.. Bebek yukarı yükseldikçe ama bebek karnı çıkıyor o da 2.trimester en yakin
momkrm19 Bumah ilk gebelikte 13-14 te artık pantolonun düğmesi kapanmaz oldu ama 20.haftaya kadar kimse anlamadı hatta iş yerine bile ozaman söylemiştim şaşırmışlardı 😁
busra58ayd58 haftada düğmeleri kapatınca ağrı batma oluyordu ama 26. haftada bi sabah uyandım ve kocaman göbüş😂 herkes diyordu bu nasıl hamile göbeksiz. bazen üzülüyordum ama 26. haftada bi anda çıkması ve o zamana kadar 2 kilo alıp sonra bi anda 8 kilo almak zor oldu. benim hamilelik 26. hafta basladı😂 şuan 31deyim ve 2 ayda bi anda 8kg almak zormuş. durdum durdum bi anda aldım ve göbek bi anda cıkınca şuan çorap giyerken ağlayacak gibi oluyorum😂😂 ne güzel göbeksiz devam edicek sanıyodum ben😂