GezenTavuk_2 Ya ne kadar güzel söylüyorsun öyle ama imkansız ya hamilelik bence onu sildim kafamdan da adet de niye olmuyorsa artık birden bire bu kadar düzensizlik anormal geliyor bana. Düzensiz olduğu zamanlarda oldu ama leke şeklinde hep kan geldi. Bunda Şubat’ta olduğumda da hiç kan yoktu ama kahverengi leke peçeteye geliyordu az da olsa Mart’ta hiç gelmedi. Bu şekilde de çatlama olacağını sanmıyorum o yüzden hamilelik de olmaz bence. 😕