Kızlar bende polip varmış en baştan beri kanamaların sebebi oymuş artık haftam ilerlediği için doktorumu değiştirmek zorunda kaldım çünkü şimdiye kadar gittiğim hastanede doğum yapılmıyor doğum yapacağım hastanede randevu aldım yarın bu doktora ilk defa gideceğim alttan muayne de yapar muhtemelen korkuyorum sizlerde durumlar nasıl kimler yarın bebişleri görecek 😍🥰🥰🥰