Noluyoya Kızlar kullanan ya da kullanıldığını gören var mı benim kardeşim e bebekte çalışmıştı baya önce ama bu marka çok tercih ediliyordu dedi model tavsiyesi olan var mı
mlkkk Noluyoya ben oğlumda baston bebek arabasını aldım modeli nitro gayet memnunum malzeme olarak sağlam kullanış olarak modele göre değişir kendi ihtiyacınız doğrultusunda modellerine bakın bence
Daisyys Noluyoya Merhaba, ben de joie chrome modelini aldım. Temmuzda doğum yapıcam henüz kullanamadım. Arabayı açıp kapatmak bana kolay geldiği için bu modeli tercih ettim. Umarım beni yanıltmaz🤗
ilaymom Noluyoya joie cok sağlam kaliteli ama benimki cok ağır kağnı arabasından farkı yok bin pişman oldum aldığıma. Joie Extoura Travel Sistem
monica50 Noluyoya ben de litetrax travel sistem aldım herkes ağır diyor bu modellere ama çok sağlam yıllarca kullanılır. zaten puseti de bana dönük takılıyor çift yön olmasına gerek yok büyüyünce dışarı baksın bana dönük olmasa da olur
Noluyoya Daisyys Teşekkür ederim benim içinde hafiflik açılması kapanması çok önemli minyon tipliyim tep başıma olunca da kullanabilmek istiyorum 🙂
mlkkk feynnur hayır 6-7aylıkken baston aldım öncesinde travel kullanıyordum ama çok yer kaplıyordu bagajda, yenidoğan için pek uygun değil gibi yönü anneye bakmadığı için