Arkadaşlar merhaba öncelikle bebeğim yaz bebeği öncelikle kıyafet alışverişini tamamladığımi düşünüyorum önceki kızımda çok fazla almıştım hesap etmeden lazım olur kafasıyla cogunu giydiremeden büyümustu bu sefer şöyle yaptım
13 tane çıtçıtlı zıbın
13 tane alt zıbın
5 tane 7 li hastane çıkışı aldım
6 tane ayaklı tulum
12 tane falan çorap aldım
2 tane muslin 1 nohut 2 tane normal kundaklik battaniye olmak üzere 5 tane battaniye
Aldım eksik olarak ağız mendili kaldı bı bide kelebek kundak alcam kıyafet olarak bu kadar yeterli diye düşünüyorum buydukce ihtiyacı oldukça almayı düşünüyorum gelecek ay beşiktir bebek arabasidir buyuk ihtiyaclarina gececegim sizce kıyafette eksik varmi