İlk kontrolüm 5+3 de olmuştu.Doktorum kesenin olduğunu çapının da normal olduğunu ancak erken olduğu için kalp atışını duyamayacağımızı söylemişti.
Bugün tekrar kontrolüm vardı 6+4 olduk kese çok güzel büyümüş embriyo da gözüküyor ancak yine kalp atışını duyamadık böyle bi durum yaşayan var mı acaba?