Hasret96 benim gecikmesiz adet günümde 44tü hesaplara göre aynı şekildeyiz korkmanıza endişelenmenize gerek yok önemli olan güzel artış olması zaten birkaç haftaya hcg ayak uyduruyor son adet tarihine merak etme 7+2 de kalp atışını duydum ben ama 9. Haftaya kadar da beklemeye okeydim yani hesabıma girip Aralıkta yazdıklarımı okursan ayrınrılı anlayabilirsin