minikelebek_ Kızlar 17+5 oldum afedersiniz o kadar gazım varki karnım o kadar şişiyorki özellikle akşamları sabaha kadar yatamıyorum lavaboya gitmekten,karnım çok geriliyor patlicak gibi oluyorum sizdede öylemi
00gkcm minikelebek_ 14 haftalığım bende başından beri böyle gündüz neredeyse göbeğim yok akşam patlayacak gibi bende tuvaletten çıkamıyorum
cylnmy minikelebek_ benim de 18.haftamdan beri öyle evde kaçıp gaz çıkartacak delik arıyorum ama tam da çıkartamıyorum da :(( 23.haftamdan sonra da hep kabızım. Fitil kullanıyorum.
Krystal minikelebek_ İlk haftalarda benim de çok oluyordu gaz sorunu. Karnım şişiyordu. probiyotik yoğurt yeyince bı rahatlama geliyordu..
Kbrrr002 minikelebek_ 15 Haftalığın ben de aynı şekilde karnımın içinde taş varmış gibi patlayacakmış gibi Bağırsaklarım resmen halay çekiyor
minikelebek_ cylnmy gerçekten bende çok kötüyüm akşamları karnım patlayacak gibi nasıl yapıcaz böyle ya
00gkcm minikelebek_ bi de sürekli acaba iyimi bişey oldu mu düşüncesi car herkeste böylemi bilmiyorum hergün gidip görmek istiyorum 😅
minikelebek_ 00gkcm ay evet evet bu beeen yarın kontrolüm var ama korkuyorum her gittiğimde içim içimi yiyor
cakethesel minikelebek_ Canım 35. Haftama girdim hamileliğimin başından beri aynıyım gaz problemi cekiyorum özellikle akşamları yatınca
Nurkry minikelebek_ merhaba acaba şişkinliğiniz geçti mi bende 21 haftalığım iki haftadır akşamları yemekten sonra karnım şişiyor geriliyor gazım var gibi ama çıkmıyorda afedersiniz geçti mi acaba birde doktora sormuşmuydunuz bebeğe zararı olur mu acaba
minikelebek_ Nurkry akşam olunca maalesef hala aynı ama eskisi gibi değil ben son 1 aydır kefir içiyorum laktozsuz iyi geldi bana
minikelebek_ Nurkry ayrıyetten bebeğe zararı yok şişkinlik çoğu herkeste oluyor benimde karnım geriliyodu