Elis27 evet gelişimi 3 hafta önde şuan 40 olarak gözüküyor. Bende devlet hastanesine gidiyorum yarın gideceğim. En son geçen pazartesi gitmiştim o zaman kanala inmemiişti ama cumartesi günü kanala indi sanırım keskin bi ağrım oldu sonrasında bir an vajinamdan çıkacak sandım hâlâ çok aşağıda hissediyorum yürütmüyor . Benimde bir yanım doğurmak istiyor bir yanım istemiyor çünkü 3 yaş kızım var 2 bebeli hayat korkutuyor 🥲