Htcdnz06 8 Nisan da kan verdim 126 beta cikti son regl tarihim 2 mart bugun yani15 nisanda ilk kontrole gittim kese ve bebek gozukmedi rahim duvarı kalinlasman var iyi bisey bu dedi ama kese gozukmemesi normal mi anlamadim üzüldüm
Burcu__0506 Htcdnz06 tekrar kan verip betana baktırsaydın keşke canm sağlık ocagnda kese 3000-5000 arası gözükğyormuş
Seyda-06 Htcdnz06 benimde 2 mart son adet kesede mi gözükmedi bende perşembe gedeceğim inşallah 10 nisanda 7917 idi betam
Htcdnz06 Sizdenbirii1 bende tam bilmiyorum ki son adet tarihine göre 6 haftalık ama doktor asla soylemedi kac hafta oldugunu bakti rahimimi gordu kese falan goremedim ama duvarın kalinlasmis dedi acaba gec dollenme olabilirmi allah sukur kanamam vs yok kasik agrilar hafif var
Htcdnz06 00gkcm hic bisey demedi sordu son adetimi kac haftlikmis falan asla demedi her hafta gel gozukene kadar bakalim dedi son adet tarihine gore 6 hafta oluyorum acaba diyorum geç dollenme olabilirmi
Htcdnz06 00gkcm birde sen cok erken ogrenmissin gebeligini dedi hesap yapti beta binler falan çıkmıştır dedi kan da istemedi idrarda
00gkcm Htcdnz06 Bazen ultrason cihazından görünmeyebiliyor bazende geç döllenmeden dolayı görünmeyebilir ben adetime 6 gün kala öğrenmiştim 2-3 hafta içinde kese göründü beta takibi yapın haftaya tekrar gidin varsa mutlaka görünür🙏🏻
Sizdenbirii1 Htcdnz06 haftana göre kesede bebekten görünmesi lazım ama büyük ihtimalle geç döllenmedir doktor emin olmadan genelde pek bişi demeyip 10 gün sonra gelin der sende de öyledir bence
00gkcm 00gkcm ki betanız 126 çıkmış kese görünmesi için betanın daha yüksek çıkması gerekiyor normal yani
00gkcm Htcdnz06 siz garanti olsun diye verebilirsiniz iki günde bir %60 artıyor çünkü muhtemelen baya yükselmiştir dpktorunuzun dediği gibi
00gkcm Htcdnz06 evet erken olunca böyle oluyor maalesef bende çok erken öğrenmiştim yok kese görünecekmi yok bebek oluşacakmı bebeğin kalbi atacakmı insanın psikolojisi bozuluyor🥲
Htcdnz06 00gkcm peki bisey sorabilirmiyim iki gunden beri ateş sıtma var iki kere parol ictim doktora sordum dedigi tek sey ilk uc ay ates tehlikeli diyorum parol icsem nolur cevap vermedi o kadar ilgilenmedi yani bi zarari olurmu cok atesleniyorum bogazlarim sismis
Htcdnz06 Mrvsmt2502 valla inanir misin hastaliktan ölüyorum kac gundur siddetli ateşle bogusuyorum gozum ne yazdigimi bile bilmiyor bide üstüne gozukmeyince uzuldum kafam cok allak bullak
Htcdnz06 petronix valla inanir misin hastaliktan ölüyorum kac gundur siddetli ateşle bogusuyorum gozum ne yazdigimi bile bilmiyo 😥
Mrvsmt2502 petronix en azından sık kullandığımız, içinde bulunduğunuz durumu anlatacağınız kelimeleri doğru bilmeniz gerekiyor hepiniz çocuk yetiştiriyorsunuz…
Htcdnz06 Briahll yok vermedim bugün kan ister diye tahmin ettim istemedi şaşırdım bi kac gun sonra acile gidip veya özelde kan vereyim diyorum
Htcdnz06 Burcu__0506 yeni tasindim asla saglik ocagina kayit yaptiramiyorum rica ediyorum bakmiyolar doktor da bugun istemeyince geri döndüm ozelde kan vermeyi düşünüyorum yine yada acilde
petronix Htcdnz06 Doğrudur geçmiş olsun inşallah ilerleyen haftalarda bebişini görürsün içini ferah tut geç döllenme olabilir🌸