kayamommyy 10 haftalık hamileyim normal mi sizce büyük abdestimi yaparken kan gördüm ilk rahimden geldi sandım korktum ama makattanmış yaşayan varmı bu durumu napmam gerek
zynpknt kayamommyy zorladıysanız falan olmuş olabilir yada basur varsa o da oluyor benimde hep oluyor
Selenavci63 kayamommyy çatlak varsa zorlayınca biraz oluyor bende de biraz zorlansam az kan geliyor krem kullanıyorum o iyi geliyor olduğu zaman
Esraa2112 kayamommyy bende yaşadım 20 haftamda korktum gittim doktora doktor kana fln baktı normal olabilir dedi önemli olan diğer taraftan gelmemesi zorlamış veya kabızsan olabilir dedi
kayamommyy Selenavci63 bebeğiniz sağlıklı demi normal yani herşey o kadar korktumki ilk defa başıma geldi bende kabızlık sorunu var ondan oldu sanırım
Selenavci63 kayamommyy ben de 9 haftalık gebeyim. Bende gebe kalmadan önce de oluyordu ne zaman zorlasam oluyor korkmayın ama doktorunuza danışın mutlaka
zynpknt kayamommyy bebiş iyi şükür kabız olduğumda ishal olduğumda çok afedersiniz işte çok acı yediğimde falan oluyor ama tabi gebelikte kabız olmamaya çalışmak lazım bebeği itmemek için