Kalbimde Kızlar ya 8+4 günlüğüz ya geçen haftada iki kere oldu bugünde afedersiniz vajinama sanki böyle iğne batıyor gibi acı oluyor sonra düzeliyor snlik açıkçası bu durumda korkmalımıyım başınıza geldimi. Yoksa normal mi bu aralar rahim mi genişliyor
zynpknt Kalbimde kanama lekelenme olmadığı sürece bu haftalarda sıkıntı olmuyor genelde benimde sürekli kasıklrım ağrıyodu😂
Kalbimde zynpknt çok şükür yok kanama vs ama ne bilim ilk gebelik anam korku veriyor insan en ufacık şeyde 😂😂
Kalbimde zynpknt ya birgün göğüsün ağrır ertesi gün durur noldu acaba doktor kasıkalrın ağrımak rahim büyüyor dedi kaşık ağrısı yok niye agrımıyır diye kafayı yicem yani ne yapacağı şaşırdım
zynpknt Kalbimde bende öyleydim bigün bütün belirtilerim kesildi kafayı yicektim 😂 her doktora gittiğimde stresten hasta oluyodum ama şükür 35+3 olduk bi şekilde
00gkcm Çok normal ben şuan 14 haftalığım bi gün ağrım var bi gün yok hepsinde ayrı bi telaşlanıyorum 😂
00gkcm Kalbimde oluyor oluyor benim 4. Haftadan beri bi ağrım oluyor bi olmuyor bazen midem bulanıyor bazen bulanmıyor normal durumun
zynpknt Kalbimde aminnn sağlıkla gelmeyi nasip etsin öyle dua et benim bebek şükür iyi ama ben mahvoldum hamilelikte sağlıklı hamileliğin olsun🌸