Herkese merhaba, eşim ve benim kan grubumuz negatif olmasına rağmen indireckt coombs testim pozitif çıktı ve riskli gebelik olarak yönlendirildim ama kendi doktorum aniden izin aldığı için yerine bakan hekime muayene olmuştum ve kendisi beni çok endişelendirdi. Yaşayan var mı bu durumu şimdi ne olacak benimle paylaşırsanız çok sevinirim