22 haftalık hamileyim ve çalışıyorum çalıştığım birim 4. Katta bugün öğle arası bitince asansörler çok doluydu hiç kendimi sıkıştırmayayım yavaş yavaş yürürüm yukarı dedim. Sürekli masa başında çalıştığım için ve havalar da soğuk gittiğinden çok yürüme antrenmanım da yok. 4 kat dik merdiveni çıkınca kasıklarımın iki yanına fena bir ağrı girdi nefes nefese kaldım. Su içip 1 saat falan oturunca geçti. Geçici bir kas ağrısı mıdır önemli bişey olmuş mudur sizce