Minnakpopus Papatyael47 burada biz söyleyene kadar acil doktora gitmelisin riske atma haftan henüz çok küçük
Papatyael47 Minnakpopus lekelenmem vardı zatn daha yeni geldim dokdortan progastan kullanmaya başladım buraya yazdım aynı durumu yaşayan varmı mu die
Esseraa22 @Papatyael47 normal bir durum değil dr gidin mutlaka Nisan bu kadar erken gelmez gelsede demekki dogumunuz geliyor agriniz falan varmı
Esseraa22 @Papatyael47 bence direk Dr gidinhic vakit kaybetmeyin inşallah sikintili bir durum degildir
Bebito-ve-annesi Papatyael47 brnde yaşıyorum bu hamileliğimde pledantada küçük kanamalar var arada adet kanaması gibi kan geliyor
Papatyael47 zynpknt doktora gittim bebeğin hareketleri falan iyi ama o lekelenmeyle o parça neden geliyor anlamıyorum doktorlarda sanki anlamıyor bişey demiyorlar direk yatış öneriyoruz diyorlar
Anonimsssss Papatyael47 evet enfeksiyon bebeği etkileyebilir bence bir kaç gün gözlem altında olmanız iyi olur
Anonimsssss Hastanede biriyle tanışmıştım bu haftalarda Ondada olmuştu çok fazla enfeksiyon olduğu için parça gelmiş demişler ve yatışa almışlardı kadını. Enfeksiyondan olabilir sizinde
Papatyael47 zynpknt ettiler ordanda kanama gelmediği için o sıra belli olmadı işte bu sefer de ben izin vermedim dedik belki o Altan muanede etki ediyordur hem elle heme o aletle işte
zynpknt Papatyael47 elle bakmaları tabi iyi değil ultrasonda sıkıntı yok ama heralde kısalık falan olsaydı farkederlerdi
Papatyael47 zynpknt elle baktılar ya 2 kere falan bende korkmuştum ama işte onların işinede karışmak istememistim nede olsa doktor dedim benimde riskli gebelik herhal ondan öyle oluyor birinci gebelikte hiç böyle şeyler yaşamadim
Bebito-ve-annesi Papatyael47 benim de öyle ilk gebeliğim çok iyiydi bu hamileliğimde hep kanamayla gidiyorum bir de kahverengi falan değil kıpkırmızı yani plesanta da kanama alanları var dedi doktor düşük riski var sürekli yatış yap diyor