Kizlar 7+5 de doktorum her sey yolunda düşük riski yok Allaha sukur dedi. Ben de cumartesi günü su taşıdım ama 20 m falan mesafe çok kısa. Taşıdıktan sonra da hiç agri vs olması ama vicdan azabı duyuyorum ya bir swy olduysa diye. İki elimde de 10 ar litrelik su vardı. Zorlanmadım da taşırken. Ama vicdan azabı işte. Lütfen cevap verin kizlar