nazlitasdelen Dün sezaryan doğum yaptım tam uyuşmadım kesiği hissettim komple uyuttular bebeğim solunum sıkıntısı yaşamış şuan küvezde durumu iyi sizinde başınıza geldi mi kaç günde çıktı
seyma0661 nazlitasdelen benim bebeğimin de ciğerlerine sıvı kaçmıştı. kaldığım hastanede yoğun bakım olmadığı için başka hastaneye göndermişlerdi durumu iyiydi makineye vs bağlanma durumu olmadı gözetimde tutmak amaçlı götürmüşler 2.gün imzayla çıkardık kızımızı. Geçmiş olsun sizede en yakın zamanda kavuşursunuz yavrunuza insallah
cylnmy nazlitasdelen çok geçmiş olsun burada yaşayan anneleri gördüm merak etmeyin en geç 1 haftada çıkıyorlar. Solunum sıkıntısının sebebini söylediler mi?