bgndgd Bence acele etmemek lazım biraz sabredin, her şey olacağına varır. Doktor da sonuçta ilah değil. Ne hikayeler duyuyoruz ne hayatlar görüyoruz insanlar neler yaşıyor haberdarız az çok . Hepimizin illa ki vardır duyduğu garip olaylar. O yüzden tek bir doktora bel bağlamak veya söylediği herseyi dikkate almamak gerekir. Hangi şehirde yaşıyorsunuz ?