Ay o kadar sinirlendim ki şu an anlatamam. Kimyasal gebelik yaşadığımda yüreğim ağzımda gittim doktora aylardır bu bebeği bekliyorduk doktor çok rahat bir şekilde kimyasal dedi geçti ben çok üzülünce de “ne var üzülecek” dedi. Bu insanlar umarım bu mesleği yapamaz da defolur giderler böyle doktorlardan Allah hepimizi korusun. Lütfen canını sıkma senin için her şey çok güzel olsun 🩷 bgndgd