Merhaba kızlar. Tüp bebek ikiz gebeyim. 5 haftalıkken kanama alanı görüldü suan 11+5 im hala kahverengi ara ara da minik kırmızı şeklinde devam ediyor kaç aydır yatıyorum çok sıkıldım artık. Progestan fitil kullanıyorum bir de duphaston. Benim gibi olan varsa ne zaman geçtiği hakkında bir bilgi verebilecek var mı?