FatihEsraAydoan İyi geceler kızlar lavaboya gittiğimde 1 damla kan lekesi gördüm sonra tekrar olmadı ama endişelendim normal mi sizce
Rumeysaozcan FatihEsraAydoan bendede çok az gelmişti bebeğimin hareketleri normal olduğu için doktora bile sormadım devamı gelseydi direk doktora giderdim
EmraheydaBier Senin bir iki damla benden gecen hafta kan boşaldı aynı haftadayız hemen gittik doktora yatırıp takip altına alındım 3 gün doktor ufak tefek olur bu haftalarda sadece aşırı olursa kötü dedi bana ama bi git baksınlar