gizemm_ocal Kızlar adetimin 17. Gününde koyu lekelenmem oldu ovülasyon testlerim böyleydi. Pik olmadı diye yumurtlamadığımı düşünmüştüm ama ondan sonra hiç bu kadar koyu çıkmadı testlerim. Sizce o gün yumurtlamış olabilir miyim?
Wera gizemm_ocal yumurtalama üç gün sürebilir önemli olan silikleşmeye başladığı anı yakalaman yani çatlama çatlamada 12 saat sürer sen sabah öğlen akşam test yapmaya devam ed çatladıgınan saten silik çıkar en önemli an o süre bu
yesildeniz_ gizemm_ocal yumurtlama olmuş herkeste t çizgisi c den daha koyu çıkmıyor. Benim yumurtlamalarım genelde böyle oluyor
gizemm_ocal Wera bu testler yumurtlama mıymış ben kopkoyu pik olmayınca yumurtlama değildir dedim ama bida hep silik çıktı değerlendirmiştim
gizemm_ocal yesildeniz_ sizde yumurtlama sonrası göğüs hassasiyeti oluyor mu bende her ay oluyordu bu ay olmadı o yüzden emin olamadım bu yumurtlama mıydı diye
yesildeniz_ gizemm_ocal benim nadiren göğüs ağrım olur o da bazen yumurtlama döneminde başlar bazen adete yakın başlar. Ama genelde göğüs ağrısı olmuyor bende Ne adetken ne adet öncesi
gizemm_ocal yesildeniz_ bakalım inşallah yumurtlamadır değerlendirdim ama hem kanama olması hem göğüs hassasiyetim olmaması biraz şüphelendirdi beni :(
yesildeniz_ gizemm_ocal bazı kişilerde yumurtlama kanaması olabiliyor normal yani. Hormonlardan dolayı göğüs ağrınız da olmamış olabilir
gizemm_ocal Ask45 ya inşallah inşallah öyledir bende erken adet oldum sanmıştım ama testler böyle çıktı.