2 ay önce kürtaj oldum hemen düzenli şekilde adetimi oldum ilk adetim 14 gün sürdü ikinci adetim 10 gün sürdü normalde de adet döngüm 9-10 gün
Cuma gecesi 11.30 da adet oldum kırmızı leke gördüm normal ilk gün kanaması gibi oldu cumartesi de ilk gün gibi devam etti pazar günü öğle saatinde bir adet dolu ped değiştirdim sonrasında adetim kesildi antibiyotik kullanmıştım ondan dolayı olabilir mi