Ngovercin değerli kardeşim bende de oldu 23 haftada olecektim ağrıdan dr ların hepsi geri çevirdi risk almadı kadın Doğumcum bana eğer müdahele edilmezse erken doğum olur ve bebek açısından sıkıntı olur deyince kendisinden yazılı izin alıp doğru fakülteye çıktım doç dr Efecan Sivrikaya ismini asla unutmuycam Allah razı olsun sakin ol dedi,çok az bir lokal anestezi vererek aldı,kurtuldum şuan 9 ayındayım hala adama dua ediyorum,yani korkma çocuğa bişey olmaz asıl çektirmez isen kork çünki enfeksiyon kanına karışabilir,yada ağrıdan kasılıp kanaman olabilir benden söylemesi sağlıcakla kal.