Kızlar merhaba. Bebek istediğimiz için eşimle korunmuyoruz. Doktora kontrole gittiğimde kan testi ve ultrasona göre her şey normal dedi.Duphaston ve folik asit başlattı. Duphastonu adetin 16.günü başlayıp 10 gün kullanıp bıraktım, hem düzen için hem de gebelik olursa tutunmayı sağlar dedi. İlacı bırakalı 8 gün oldu hala regl olmadım. Beklenen adet tarihim üzerinden 9 gün; ilacı bitireli 8 gün oldu. Kasık ağrım, bel ağrım ve sanki regl olacak gibi ara ara gelen ağrılarım var fakat regl olmadım. Sizce napmam gerekiyor başına böyle bir şey gelen veya tecrübesi olan hamiş arkadaşlarım varsa fikir verirse çok sevinirim🙏🏻🌺🥹