Tam 39 da doğurdum vajinal doğum. Kendi sancısıyla geldi hastane eve yakın olduğu için 5 dk 1 e düşene kadar gitmedim evde çektim sancımı duşumu aldım hastaneyi aradım geliyorum diye gittiğimde 5 cm açılma vardı sancıların sıklaşmasını bekledik bir saat kadar nst bağladılar. sıklaşınca doğuma aldılar evet gerçekten zor çıkana kadar ama bebek çıktıktan sonra rahatlama geliyor hemen hastaneye 16.00 da gitttim 18.16 da bebişim doğdu 🥲