tecrubeliiannee MrvCgn 14 8 yüksek limonlu su için inmezse hastaneye gidin haftanız ilerideyse hemen gidin
Ebrueren1 MrvCgn doktorunuzla mutlaka görüşün ve rahatsızlığı azaltmak için karanlık ve sessiz odada uzanın bol su tüketin ve tuz kullanımını azaltın çok geçmiş olsun
hamcokelek33 MrvCgn limonlu su içmeniz lazım ama doktorunuza mutlaka danışın gebelikte yüksek tansiyon iyi değil bide tuzu mutlaka azaltın
tecrubeliiannee MrvCgn hayır ayran tansiyonu yükseltmek için içilir birkaç defa daha ölçün belki anlık oynamış olabilir
hamcokelek33 MrvCgn yani pek sanmıyorum tek seferde çubuk krakerin yükselteceğini. Bi bol bol su içip idrara çıkın düşmezse mutlaka doktora danışın
MrvCgn hamcokelek33 tesekkur ederım gecmezse gıdecegım basımın sag tarafı agrıyo 3. Hamılelıgım hıc boyle olmamıstım
hamcokelek33 MrvCgn çok çok geçmiş olsun. Gebeliğin her dönemi yüksek tansiyon dikkat edilmesi gereken bişey. Bol bol temiz hava alıp kendinizi kontrol edin. Olmazsa acile başvurursunuz💖