Kalbimde Kızlar ya çok sık olmasada ara ta böyle rahmin iç kısmına iğne batırıyor gibi acı oluyor sn kim 8+4 düm yani bu durumdsn korkmakımıyım en son geçen hafta oldu birkez şimdi yine oldu
Zeynep85 Kalbimde evet ilk haftalarda arada sancı iğne batması gibi oluyor kanaman olmuyorsa korkulacak bir şey yok ama elinde olmadan korkuyorsun illaki ilk haftalar doktor muayenesi daha sık oluyor doktora gittiğinde yine de bi danış
Kalbimde Zeynep85 elhamdurillah çok şükür kanamam yok canım sanırım rahim büyüyor onun ağrısıdır diye düşünüyorum
Zeynep85 Kalbimde evet evet rahim büyüdüğü için ağrı oluyor bir de ilk zamanlar adet döngüsü zamanı da ağrı oluyormuş
Kalbimde Zeynep85 ay korktum cnm yani ağrı değilde nasıl diyim avı gibi yada ağrı bilemedim böyle iğneler batırılıyor sanki
Zeynep85 Kalbimde bende de olmuştu korkma tabi haklısın insan korkuyor dediğim gibi sen yine de doktora bildir