Kızlar gebelik öncesi şeker hastalığım mevcut şimdi 31+5deyim ve doktorum suyumun çok fazla olduğunu söylüyor bebek şuan 2200 gram yorumlarınız nelerdir yeme konusunda hala bulantılarım devam ettiği için çok zorlanıyorum zaten sizce bu suyu nasıl normale döndürebilirim