denizannee bende riskli gebe olduğumdan dolayı 20. Haftadan itibaren orda takip edildim , yine ara ara gidiyorm , Hastane eskisi gibi değil , ilgili , güler yüzlü davranıyorlar , ancak doğum zamanı sancıyı tek çekmek istemiyorum bu yüzden özel tercih edicem , kararımı verdim inşallah vera hast. Didem hanıma gidicem. Teşekkür ederim tavsiyeniz icin 😊😘