Bizim 27+2. Tekmelerini her gün düzenli hissediyorum 🩵 iştah açıklığı başladı özellikle çikolata tatlı durduramıyorum bazen.. iş günleri alt tarafa ağrı giriyor baskı hissediyorum evde uzanınca dinlenince geçiyor. Şimdiden ağrı yapmasını beklemiyordum. Alışveriş olarak sadece beşiği ve kıyafetleri kaldı geri kalanı bitirdik. Şeker yüklemesi testim normal çıktı. Tetenoz bir doz vuruldum. Bebişime isim bulamadık 🥲