Gezginnn Kızlar merhaba 5+3 oldum. Sizde Kasık ağrısı nasıl oluyor sık mı seyrek mi benim sağ kasığıma minin minik bıçak saplanır gibi oluyor bu normal mi?
Sila41_ Gezginnn evet normal yerleşme ağrısı kanama yada dayanılamayacak ağrı olmadığı sürece normal karşılanıyor