Hiranur_2180 En son adet tarihim 18 Mart beklenen adet tarihim 24 Nisan göğüs ağrım kasık ağrılarım başladı bugün test yaptım negatif benimle aynı olanlar sizler ne durum da sınız
Smiley87 Hiranur_2180 daha çok çok erkenmiş , evet olabilir ama bu belirtiler aynı zamanda adet belirtisi olduğu için bence adet gününü bekleyin
Laydyg Hiranur_2180 benimde 11 gün varken kan tahlili yaptm çıkmadı , şuan 10 gün var tegle adet gecikmesini beklemek daha iyi bence