Ayssa202 bak ben 2022 Haziran ve 2023 subatta 2 dış gebelik gecirdim düşmesi için 2 siyle de ilgili iğne vuruldu ben enfeksiyon geciriyordym sürekli 2025 e kadar sürekli antibiyotik ilaç vs kullanıyordum ama adetim bi anda düzensizleşti cıkolata kisti de vardı tüplerimde tıkalıydı ben onların hepsini hallettim sonra infertilite kliniğine gittimm test verdim amh 0.41 ckktı adetken hormon bakıldı hepsi cok iyi dedi amh düşük olmasına rağmen doktorum aşılama deneyelim dedi direk tüp bebek gerekmiyor aşılamada olur dedi dün aşılamaa tedavisi başlattı