Kubo az olması önemli değil artışı önemli. Tam 2 gün sonra tekrar test yap , bu değer en az 2 katına çıktıysa gebeliğin normal demektir. Bu benim 3. Gebeliğim beta 11 le öğrendim gebeliğimi 🫢 2 gün sonra tekrar yaptım 45 çıktı. Birdaha da test yapmadım 7 haftalık doktora gittim kalp atışı duyduk 🥰🤲