Annelikyolundabiri Nasıl gidiyor hamilelik kaç haftalık oldunuz bakalım? Biz 7+2den selam vermek istedik 🌹
mervebusra Annelikyolundabiri 7+5 ten selamlar şimdilik güzel ilerliyor inşallah böyle devam eder gribel enfeksiyon yaşadım bir haftadır çok hastayım salgın var ortalıkta
Burcak61 Annelikyolundabiri 10+1 mide bulantılarım hafifledi ama çok uyuyorum bu nasıl bi uyku hali anlatamam yani
Leyli44 Annelikyolundabiri 10+5 den selam arkadaşlar durum bildiriyorum herşeyden tiksindim ve midem alt üst 😔🥴umarım bir an önce atlatırız
Meyracukurmaraz 9+1 iz kusmaktan içim dışıma çıktı artık 5.haftada başladı bulantılarım 3 buçuk yaşındada kızım var çok zor
Nurellaaaaaaa1212 Meyracukurmaraz 9+5 aynıyım. İçim dısımda sürekli. Bir kilo bile almamısım yiyemiyorum ki
Annelikyolundabiri Meyracukurmaraz benim de 5 haftalıkken başladı çok bulantım ama kusmamak için çabalıyorum. Sadece 1 kere kustum 😆 çok zorluyorum kendimi tutmak için
Annelikyolundabiri Mrvmrv78 yaa ne güzel 🌹 ben de 3 gün sonra muayeneye gideceiğim iple çekiyorum resmen
Meyracukurmaraz Annelikyolundabiri inşallah bir daha hiç kusmazsın benim günde 6 kere kustuğuö falan da oluyo rabbim kimseye bu şekilde yaşatmasın
Smyy2425 Merhabalar bizde 8+3 olduk çok şükür hafif mide bulantısıyla ilerliyoruz 8+0 kalp atışı duyduk 18 aylık bir oğlum var yorucu geçiyor ama isteyerek yaptığımız için daha kolay geçiyor gibi hepimiz sağlıkla alalım bebeklerimizi inşallah 🌺
Annelikyolundabiri Meyracukurmaraz gerçekten çok berbat bir şey ama yeter ki bebişler iyi olsun, her şeye tahammül edilir 🥲
Nurussemss Benim de 7+6 , gündüz iştahım açık güzel yiyorum acıkıyorum ama saat 3-4 ten snra bulantı başlıyor , her şeyden midem bulanıyor en sevdiğim çayı bile görmek istemiyom
Annelikyolundabiri Nurussemss yaa aynı günlüğüz 🙂↕️ benim çok bulantım var ve açken ayrı şiddetli bulanıyor tokken ayrı…
180220 @Nurussemss benim de öyle ya sabah gayet iyiyim akşama doğru başlıyor tavuktan ve yumurtadan çok tiksindim sizde de oldu mu