Arkadalslar merhaba, heyecanla 1 ghuk bebegimle yazıyorum..
Daha önce söylemiştim sekerim vardı, dr şeker sonuçlarımı begenmiyordu açlık 112 tokluk 180 bunları hiç beğenmiyordu. Diyet yapıyordum ama açıkçası çok yurumemistim ve diyetimde dikkat edemediğim zamanlar oluyordu. Cuma 38+5te pazartesi yani39,+1 de doğum baslatiriz gibi konuştu,. Açıkçası suni ile başlatacağız doğumda acilmam olur mu, dayanabilir miyim biraz endişeli idim, ama sekerin riski büyük olduğu için dr umu dinledim. Pzt yatisim yapıldı nst ye bağlamadan açıklığın 3 cm dediler, cuma 2 idi o kadar yürüyüş ile 3 günde 1 cm ilerlemiş
Demek ki yürümeye erken başlamak lazım, sonra bu ikinci doğumum olduğu için birinci doğumda yatarak çektiğim sancıyı 2 . doğumunda ayakta çekmeye karar vermiştim zaten. Suni sancıyı vermeye başladılar Doktorum Eğer bugün Cevap vermezse vücudun, yarın daha farklı daha fazla veririz dedi ama benim Bebeğimin bugün gelesi vardı, Ben hissediyordum göğsüm sızlıyordu makatta ağrım vardı bir baskı vardı sanki yani Suni sancı kendi sancıma yardım etti diyebilirim sancılar esnasında squat çök kalk hareketleri yapmaya çalıştım derin nefes aldım ama bir süre sonra dayanamadım 5 santim olduğunda Epidural istedim epiduralin Birinci dozunu vurdular ikinci dozu vurmadan açılmam hızlandı tam açıklığa ulaştım ve
2.dozu alamadan bebegim baskı yaptı geldi, 7 8 ikinmada da doğum yaptım. Ebelerimi iyi dinledim, Sqnci gelince derin nefes alıp ıkındım, sadece durunca dinlendim ama suni sancının bu kadar etkili olacağını bilmiyordum. ya da ne yardım etti Tabii ki çok dua ettik okuduk Meryem Ana otunu koyduk ben kendim de doğum esnasında Çok okudum gerçekten her doğumda Muhakkak bir zorluk var arkadaslar, ben doğumdan sonra Bebeğimi rahat emzirebilmek çocuklarımla rahat zaman geçirebilmek için normal doğumu fitri olması da Dolayısıyla çok istemiştim. Çok şükür tekrar nasip oldu Evet doğum sırasında 2-3 saat Gerçekten insan yoğun Ağrı çekiyor ama sonra gidiyor hepsi Bebeğimin başı çıkarken de çok hissettim Ama iyi gidiyorsun gibi sözleri doktorların çok iyi geldi. en sonunda ikinmam da geldikten sonra baş bi gelirse Zaten her şeyi çıkıyor çocuğun bir içte bir dışta dıkişim var, İnşallah bugün taburcu olacağız. Şeker gerçekten tehlikeli Lütfen dikkat edin şekeriniz,e yürüyüşü sakın son 1 haftaya bırakmayın. İnsan ne yaparsa kendine yapıyor gece pek uyumadık şimdi bol bol emziriyorum.. güzel bir ahlak ve Terbiye ile yetiştirmeyi Rabbim isteyen herkese nasip etsin buradaki herkese hayırlısıyla:)