Merhabalar geçmiş olsun öncelikle. Benimde 32 haftada 80-90larda sancılarım çıkıyordu. Sonra doktorum progesteron başladık şuan 36+5 deyim geçen hafta bıraktık ilacı.Halen daha sancılarım var ama düzenli değil şuan. İçinizi rahat tutun, bol bol uzanın temizlik yemek yapmayın tamamen dinlenin bu sürede. Ben o şekilde atlattım lavabo ihtiyacından farklı kalkmamaya çalıştım yerimden. Umarım sizinde bebeğiniz iyice akciğerleri gelişene kadar bekler. 🥰