sevcnnn9 sleepy ne çevremde ne benden yana memnuniyet görmedim özellikle sızdırma konusunda. Ben kızıma 2 yıldır molfix kullanıyorum çok memnunum. Mavi ve sarı paketini ikisini de hangisi indirimdeyse onu kullanıyorum. Goon un sarı paketli olanı da baya prima muadili diyebilirim. Ben şimdi oğluma 1 ve 2 no hem molfix hem goon aldım hangisini seversek onunla ilerliycem