Aylakadin Kızlar bebek gelmiyor doktor yatış yapmak istiyor. 1 cm açıklık dışında herhangi bir belirti yok. Siz ne durumdasınız?
Mommy23 Aylakadin 40+0 yarın tekrar kontrol var doktorum kendi sancınla doğurmanı isterim diyor ama gelmemeye devam ederse mecbur yatış ve suni 🫠
Deniz0003 40+2 deyim bende doktora gittim 2 cm açılma olmuş yatış vermedi 2 gün sonra bir daha gidecem
Aylakadin tgbavural şu an düşünüyorum da acaba kendi sancımı beklesem. Zorla yatış yapmak yerine . Bazı bebekler geç gelmeyi tercih ediyor onlar zamanını nasıl olsa biliyor diye. Tabi kontrollü bir sekilde
tgbavural Aylakadin aslında en garantisi ve güzeli o yani kendi sancısıyla gelmesi ama biraz da tedirgin oluyorum 41.haftaya girmek korkutuyor o yüzden ben suniye okeyim biraz